lördag 5 april 2008

Hej hej

Om det har hänt något spännande?

Nja, spännande vore synd att säga, men idag (tekniskt sett igår, jaja) var jag i stan och träffade In Flames vid deras skivsignering på Bengans. Det gick väl sådär, de verkade inte vara överförtjusta i min jacka, vilket de också påpekade ett antal gånger. Tror inte det var så allvarligt dock, de var nog mest avundsjuka. De signerade i alla fall min skiva, så jag får väl vara nöjd ändå.

För övrigt har jag gått och köpt mig ett Nintendo DS, så jag har något att göra på all dödtid som jag inte spenderar vid datorn. Riktigt trevlig liten manick faktiskt.


3 kommentarer:

Pettson förstås sa...

jag är mer intresserad av att se en bild på jackan...

Hex sa...

Jag har ju just av den anledningen gjort ordet jacka till en länk ^^ Klicketiklick! Finns även om man scrollar ner en bit.

Sannan sa...

ds är en vacker sak och in flames nya är överraskande bra trots att jag legat i in flames-dvala sedan colony. Typ.

Synd bara att artworken är väldigt Kornsk.