söndag 30 mars 2008

Nobelpriset nästa

Idag har jag gjort två mycket stora och viktiga vetenskapliga upptäckter.

För det första så har jag kommit fram till att lycka och glädje hos människor står i direkt motsatsförhållande till intelligensnivå. Idioter har roligare, helt enkelt.

Min andra upptäckt, som snarare är ett konstaterande, handlar om allas vår favoritextremistgrupp, feministerna. De vill som bekant avskaffa manssläktet eftersom alla män är våldsamma odjur.
MEN, om de lyckas med detta och till slut har utrotat alla män kommer de inse att de måste börja ha sex med babianer för att inte dö ut. Då får vi se vem som skrattar sist.

1 kommentar:

Pettson förstås sa...

Eftersom vi män redan är utdöda vid det laget så tror jag inte att det blir vi som skrattar sist ändå..
Angående glädje och lycka kopplat till intelligensnivå så har jag kommit på ett utmärkt sätt att komma runt den problematiken. Man måste inte vara dum - det räcker med att man gör dumma saker :D