tisdag 15 april 2008

Telefonfobi?

Det satt en liten lustigkurre bredvid mig på tåget idag och underhöll sig själv och sin kompis med att, bland annat, flina och säga "HEJDÅ!" till var och en som gick av. Man ville ju inte vara sämre, så när jag var på väg mot dörren vände jag mig om mot honom och ropade "Hejdå!". Jag tror aldrig jag har sett en så förvånad människa förut, han såg nästan lite kränkt ut. Jag förstår mig inte på folk.

Urk, imorgon måste jag ringa och försöka få tag på praktikplats igen. The massive läskighetsfaktor. Telefoner är onda ting, så är det bara.

Katatonia - My Twin. It's in my brainnnn.

2 kommentarer:

Pettson förstås sa...

kränkt är ett bra ord

Sannan sa...

My twin är sjukt bra. Dock körde jag både this cold distance och viva emptiness i botten för ett tag sedan, sjukt bra plattor som uppmuntrar till missbruk.