fredag 18 april 2008

Tenta och doom och sånt

Hade hemsklig tentamen idag. "Designing Security for a Microsoft Windows Server 2003 Network" heter boken. Det är precis så roligt som det låter.
Provfanskapet var på 21 sidor, men som tur var hade man inhandlat Red Bull och energy bar på pressbyrån för absurt överpris tidigare. Aja, blir till att hoppas på åtminstone godkänt resultat.

Jag har blivit lite frälst i Doom metal på sistone. Det kanske har något att göra med att det matchar min sinnesstämning, vad vet jag...
Tiamat och Katatonia låg högt upp på listan sedan tidigare, och nu senast har jag fastnat för ett par trevliga band vid namn Lake of Tears (tack vare Sannas lastfm-ruta ^^) och Draconian. Och jakten går vidare, vill jag lova. Bra musik kan man aldrig få för mycket av.

Dygnsrytmen är förresten fortfarande totalt fuckad, ifall någon undrade.

3 kommentarer:

Anonym sa...

hej hej =) kul att du gav dig till känna då :P och att bloggen roar =) såg att du hade lagt upp hours in exhile, den är mycket bra =)
ha det bra!!

Sannan sa...

åh... alla nämnda band är bra skit det. Det nyaste för mig är dock Draconian, riktigt bra. Vill man ha riktigt seg doom så finns My dying bride, dock kan man bli less på hans väldigt karaktäristiska röst.
Finns mycket på doom fronten, mycket bra mycket skit :)

Pettson förstås sa...

absurda överpriser är något av det bästa. var får du tag på all ny musik?