måndag 19 september 2011

Mot Sherwoodskogen

Dags för det årliga blogginlägget! Känns som att jag hittat en ganska lagom frekvens i skrivandet...

Så, what's cooking? Short version: Jobb, sömn, spel.

Jobbet rullar på, jag borde säkert söka mig vidare men jag har inga direkta ambitioner. Trivs fortfarande helt okej med det jag gör, och är dessutom bra på det, så orka leta annat.

Sömn blir det för lite av på vardagar och alldeles för jävla mycket av på helger. Man borde påskynda utvecklingen av extra timmar per dygn.

Spel som spelas just nu är framför allt RIFT. Lite fast i MMO-träsket igen måste erkännas, men på en klart mer casual nivå än tidigare. Även L.A. Noire har fått några speltimmar senaste tiden, men jag blir så jävla less på hur ologiskt upplagt vissa saker är där, så återstår att se om jag ens orkar spela klart det.

Inga kommentarer: