onsdag 20 februari 2008

Jag har hittat guld!

Äsch, det var bara en självlysande jordnöt :\ Den smakade inte ens guld. Just my luck...

För övrigt har jag härlig dödsångest över att behöva leta efter en praktikplats till slutet av april. Det känns som att man inte kan någonting, allra minst att övertala folk motsatsen. Var ska man börja? Mjaja, den som lever får se.
Skulle nog allra helst vilja att hela våren bara försvann bort och att jag kunde gå på Metaltown istället för att praktisera. Förutsatt att jag överlever LIA*-perioden ser jag verkligen fram emot det. Ruskigt bra band i år.

Nu är det dags att kolla lite på House eller göra något annat produktivt för att sedan få dåligt samvete för att man sitter uppe halva natten. Men det är ju så förbannat tråkigt att sova O_o

* - LIA = Lärande i Arbete (ingen jävel som vet vad det betyder så lika bra att kalla det för praktik)

Inga kommentarer: